Monday 24 May 2010

Balik kampung lagi

Hmm... minggu ni Mr. A ajak balik Segamat. Semangat nak balik sebab atok dia sakit jatuh bilik air. Aku pun xpenah jumpa ngan atok dia. Dlm kepala best gak dpt blik segamat sbb bleh la shopping kain. yey!!
Balik kg tu, Mr.A ada cakap yg menyentuh hati aku la.

Mr. A ckp awak xpatut ckp mcm tu, nanti apa keluarga saya pikir. Nanti apa pandangan diorg kt awak.

Hmmm.... tersedar sekejap bila Mr.A ckp mcm tu. kekekeke.

Patutla aku pilih Mr.A sbg teman hidup aku.

Mr.A.... I LOVE U!!!! kekekekeke

Sampai KL, bukak je peti ais, aik xde letrik ke? Nape EBM aku jadik cam ni? Aku pening lalat jap

Check2 rupanya Mr.A silap tutup suis. Mr.A nak tutup plug mesin basuh tp tertutup plug peti ais.
Frustnyer.......... penat je usaha aku selama ni. Habis punah. Bengkek je...... Sabo je la.

0 comments: